I'm sorry.

Förlåt finingar. Men som sagt, bara jul/nyår och allt är över ska jag ta tag i det här igen. Fast jag är helt världelös på att uppdatera så är ni kvar! fina fina ni. Nyår kommer spenderas med tjejorna. Ida, Sanna, Carro och Janna. Middag och drinkar hos Janus och sen får vi se vart det bär av. Kommer bli mys. Måste bara ringa läkarna imorgon och dubbelkolla hur jag ska göra med medicinen den dagen eftersom jag kommer dricka. Men ska nog inte vara några problem, bara att hoppa över kvälls pillerna. Som jag längtar. Var till borlänge igår med Carro, Janna, Sanna och Novalie för att hitta någon outfit och nog lyckades vi. Kommer bli kanon tror jag! Vad ska ni göra på nyår? Förresten, vet ni att det bara är 4 gånger med cellgifter kvar! och efter måndag är det alltså 3 gånger! Förstår ni hur underbart skönt det känns.. Sen blir det ju strålning också ca 4 V. Men det gör mig absolut ingenting. Mår inte illa eller blir nockad av det. Och det tar bara 5 min per dag. 4 Veckor i uppsala ska vi väl stå ut med? Sen är jag klar!!!!!!!! Klar med den här skiten! På söndag är det exakt 4 månader sen dom hittade tumören. 4 månader sen mitt liv rasade. Men se, det tog bara 4 månader att ta sig från botten till toppen. Är livet inte bra märkligt? Nu ska jag krypa ner bredvid bästaste tjejen och sova. Imorgon blir det lasarettet och inhandla det sista inför Lördag. 2012 kommer bli kanon! 2012 ska jag bli miljonär jag har bestämt mig för! Spelar ingen roll hur! Om jag så ska spendera hela nästa December med att råna gamla tanter på stan så ska jag ha en miljon innan nästa nyår! Så enkelt är det bara. Tummen upp för det! Höhö. Kärlek!