Ont.

Dagen har bestått av klagomål från mig hela dagen.
Har så galet ont att jag verkligen inte kan stå, sitta, ligga, gå, röra mig över huvudtaget!
Visst att man får ont ibland men den här smärtan är inte okej..
klagar bara nu också jag vet.
Men usch. ska adoptera om jag ska ha fler barn.
Det här går inte.
Hoppas bara att det går över snart och att det inte kommer tillbaka.
foglossning och sammandragningar är inte okej nu.
Pratat med en läkare som sa "fortsätt med alvedon du"
jamen buhu, det hjälper ju inte! Vad tror du jag gjort..
Vill ju veta vad man mer kan göra.
ringa min bästa bm imorgon och hoppas att hon har en lösning.
Idag har jag bara varit väldigt trött på det här.
och att det är 10 veckor kvar gör det inte bättre.
jag ber verkligen att jag inte behöver stå ut med det här 10 veckor till.
Men jag vill inte att hon ska komma nu, missförstå mig inte.
Jag vill bara att det ska sluta göra ont! 
Blev riktigt irriterad på J också.
"Det är så att vara gravid, vad hade du förväntat dig?"
ja, kanske inte hade förväntat mig att kräkas av smärta!
att inte sova mer än 10 timmar totalt på 4 nätter.
åh vad jag önskar att man kunde ge smärtan i 5 minuter till pappan ist.
fyfaan vad du skulle hålla tyst efter det!
Nog med klagomål nu.
Ska försöka hitta en ställning som jag kan stå ut med i fem minuter.