behandling 1B

Är i Falun, varit här sen nio. cellgifterna pumpas in för fullt.
sista är klar vid sex tiden.
Det här är behandling 1B. 16 behandlingar totalt.
nästa gång blir 2A. så om 8 månader är jag klar med sista. 8B blir sista.
Flyttats över till Falun från Uppsala nu.
Kommer fortfarande åka till uppsala var 4de behandling på PET undersökningar för att se hur tumören krymper.
Men till Falun för att få cellgifterna. skönt det. att bara behöva åka en timme ist för tre-fyra.
Inte helt okej att sitta i en bil så länge med mitt illamående.
Bästa Ida körde hit mig så hon ligger på något som ser ut som den oskönaste soffan och sover.
Snäll tjej. Har dock ångest till tusen över att jag är ifrån Signe såhär länge.
Jag vet att hon har det bättre hemma med Joonatan så hon inte riskerar att bli smittad av alla sjuklingar som springer runt här och hostar och har sig. men ändå, mitt hjärta gråter varje sekund utan henne.
Nej, nu ska jag kolla på lite film om jag inte somnar.
Helt död utav alla piller och grejer jag fått.
ja, så gör vi ist. sover lite lät mycket bättre än film. godnatt för mig.

Dålig bild, hänger iaf 4påsar där med cellgifter.
Sen är det en till påse som inte dom hängt upp ännu som är ljuskänslig så den tar dom fram sist.
Sen en spruta också. Fast idag hade dom det som dropp också ist. så då blir det en extra också.
Varje påse tar två timmar utom den som vanligvis är spruta, den tar 10 minuter.