Min värsta mardröm.

Signe har haft feber sen igår kväll. Det har resulterat i en sömnlös natt för mamma och pappa. En alldeles för trött Signe som vaknat till och från hela natten. Nu senast låg den på 39,5 då fick hon Alvedon eftersom hon har så hög feber och väldigt tydligt inte mår bra. Är inte så pigg på att ge alvedon och liknande till barn men jag ringde Heidi inatt och imorse. Heidi är Signes farmor som är barnmorska så efter rådgivning med henne fick hon till slut var först på väg att ringa 112 när kg upptäckte febern.. Känner mig så sjukt hjälplös att inte kunna göra något för att ta bort det onda. Nu har hon och pappa krupit ner i sängen för att sova lite. Funderar starkt i att krypa ner jag med. Nu får vi se om det är flera tänder på g eller om hon blivit förkyld bara. Snoret rinner och täpper igen näsan och hon hostar lite. Stackars stackars tjej. Nej, nu ska jag krypa ner och gosa med henne jag också!