Framtiden.

Sitter och planerar lite inför framtiden för första gången på ett halvår.
Har inte riktigt vågat det tidigare.
Egentligen inte nu heller.. Men jag vill inte skjuta på det.
Har varit väldigt bestämd under väldigt många år på att jag vill bli polis.
Fast om 5 år kanske. Vill ha en massa livserfarenhet innan då jag tycker man ska ha det som polis.
Men nu efter dom senaste 6 månaderna vill jag inte vänta så längre.. Vill börja imorgon helst. Vem vet om jag ens lever om 5 år. Även om jag inte dör i cancer kan jag lika gärna bli påkörd av en bil imorgon och dö.
Men nu ska jag bara vara med signe först och iom att jag har alla mamma dagar kvar så tänkte jag söka efter sommaren i sep med start i Jan nästa år. Då har jag hunnit vara hemma med signe nästan ett helt år. Om jag ens kommer in vill säga. Dock kommer jag nog söka minst 3 ggr innan jag ger upp om det inte funkar första.
Ska boka in tid med syon efter sportlovet och be om hjälp med allt. Se om jag ens har behörighet. annars har jag ett år på mig att fixa det. Som det ser ut är det bara samhällskunskapen som saknas.
Sen ska jag såfort dom plockat ut min porth-a-cath börja träna igen.
Bygga upp alla muskler och koditionen igen. Har nästan ett år på mig att komma iform.
Men det blir inga problem. Ut och springa med barnvagnen i sommar. J har varit modig och vågat sig ut nu i vinter..
Det skulle jag dock inte våga när det är så halt. Men jag har inte dom bästa uteskorna heller.
Och jag är mer en "gym" människa. Löpbandet var för 2 sommrar sen min bästa vän.
Känns skönt att våga prata om framtiden på ett positivt sätt. Att kunna planera. Att VÅGA planera.
#1 - - Kajsa:

<3



Go for it!

#2 - - Maria Oscarsson:

Sälvklart så fixar du detta. Sök o funkar det inte första gången så sök igen som sagt. Du skulle passa perfekt för de jobbet. Lycka till!