1 gång kvar!!!!!

Nästa gång jag sätter mig på bussen/i bilen till Falun så är det sista gången.. Iaf för behandling. Kommer åka dit på kontroller men inga mer cellgifter efter nästa gång! Om vi har tur vill säga.. Pratade med läkaren idag om att allt är tillbaka. Var en ny läkare tråkigt nog. Hatar att dom byter hela tiden.. 
Han kunde iaf inte säga vad det berodde på..
Han skulle prata med sina kollegor och sen skulle vi se hur det går nu fram till nästa behandling..
Ska ta extra prover också. Är det likadant då så blir det en ny PET-röntgen.
Ska göra en röntgen den 20:de men det är en vanlig kontrast DT röntgen. Hoppas på en ny PET.
Och den 10/2 är det dags för hjärtundersökningen.. Ska gå igenom matstrupen för att komma till hjärtat..
Mysigt va?
Dom hade sett en förtjockning på vanliga hjärt-ultraljudet som dom måste kolla.
Det stod i kallelsen att det förmodligen var godartat men att dom inte var säkra..
Dom kan verkligen skrämma upp en med sina brev.
Hade en tid med kuratorn idag för att kolla så att hon fixar intygen och papprena som behövs till patienthotellet i Uppsala men hon bestämde sig för att inte komma.
Så hoppas hon kommer nästa gång eftersom det är sista gången där innan strålningen så måste det vara fixat. Åh, sjukvården Dalarna kan ju verkligen hänga sig.
Oj, mycket sjukhus och cancer i detta inlägg.. Men det är min vardag så så kan det vara ibland.

Signe och Joonatan är hos Signes farmor och farfar och hälsar på under kvällen.. Jag kommer ändå somna nu snart. Kom hem för en timme sen ungefär så ska passa på en stund nu när dom är där så orkar jag kanske vara vaken en timme när dom kommer hem så jag får kramas lite.
Förresten! Vi har ääääntligen bestämt oss för vilken TV vi ska ha!! En VIT skitsnygg samsung blir det. http://www.expert.se/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10151_10051_30501_102
Mums på den! Ska inhandlas i veckan bara jag blir lite piggare om inte J hittar någon som kan följa honom ner på Expert.
Nej, nu ska jag krypa ner i sängen en stund. 

Ett ton med kärlek kommer lastat!