Eeeey!

Sitter på bussen på väg till Falun. Näst sista behandlingen nu. Nästa gång jag åker är sista gången!!!! Sista gången! Kan ni förstå lyckan! Fast har dock ångest till tusen. Klådan är tillbaka som aldrig förr. Nattsvettningarna är tillbaka och aptiten är borta, den känslan att allt är fel i min kropp är också tillbaka. Faktiskt alla symptom är tillbaka. Precis som i somras. Betyder det att cancercellerna har växt tillbaka? Har inget läkarbesök inplanterat idag men ska kolla om Ylva har tid ändå. Orkar inte gå och undra tills nästa gång om det kan vara så. Visst att hon inte kan veta om cancercellerna är tillbaka förrens jag varit till Uppsala den 20de för röntgen. Men om det är möjligt. Det vet hon. Duktiga fina virriga Ylva. Nej nu ska jag sova lite så illamåendet kanske håller sig på låg nivå under bussresan iaf. Puss på er finingar! Ska förresten länka mina favoritbloggar sen. Fick ett roligt och fint pris på min blogg tidigare i veckan så ska ge pris till mina 5 favoriter. Men fixar det sen. :)
Kärlek!