Godnatt finingar!

Har hållt mig vaken enda tills nu. Inte sovit alls.. Är inte trött överhuvudtaget.. Ska dock gå och lägga mig nu ändå.
Annars kommer jag sova bort hela dagen imorgon. Hoppas på en bra vecka. Behöver få mycket gjort.
(städa, tvätta, rensa garderoben, få upp en hylla, hämta TV mm..)
Måste köpa nya tulpaner också! Mina fina börjar bli dåliga! Så fint med nya blommor. Älskart!
Imorgon blir det också till att ringa lite samtal om orken är med mig. Det är nog det viktigaste av allt.
Kan berätta lite senare vad det handlar om.. Änsålänge är det lite under planering.
Har med insamlingen att göra iaf! Ni glömmer väl inte den? 2300:- Målet är 10000:- 50 kr från dig gör stor skillnad.
100 gör mer skillnad. TILLSAMMANS gör VI skillnad!
Tillsammans klarar vi allt!
Nej, tandborstning och sen sängen.
Ska även försöka ta lite kort på allt nytt i lägenheten imorgon om jag orkar.
Har gett mig själv köpstopp hela februari. Månaden har inte ens börjat ännu.
Inte en själ som tror att jag lyckas hålla en veckas köpstopp med grejer till lägenheten.. Men ni ska allt få se!!
Nej, natti natti på er finingar!

kauniita unia - Vackra drömmar.


Kärlek.