-

Dagen har spenderats mestadels i totalt kaos! Jag sov två timmar inatt igen.
Och har bråkat, skrikit och gråtit till och från hela dagen! Har stressat sönder!
Och får sån oerhörd hjälp att jag är rörd till tårar.. Allt pga en flytt på inte ens en km..
Nu är jag så trött som man kan bli.
Har även oerhört ont. Hade lagt mig för en timme sen men kände att jag glömt och ta medicinen..
Gick upp och upptäckte att jag glömt medicinen i gamla lägenheten!! Väckte min lillebror som sover på soffan inatt efter en bortamatch mot Hedemora.
Tvingade med honom i spöregnet. Väl framme började jag packa ner andra saker också. Så fick med oss en massa mer också såhär mitt i natten!
Och torkade ur frysen som jag håller på att frosta av!
Nu ligger jag i sängen igen och hoppas innerligt på en timmas sömn iaf!
Imorgon ska jag vräka fram i lägenheten och packa upp allt innan lunch! Jag får panik när det är såhär kaos runt mig.
Jag har iaf laddat upp med 8 redbull för att ta mig igenom morgondagen! Varför slutade jag någonsin med kaffe för? Det var väl det dummaste jag kunde göra! Och cigaretter.. Varför är fet så skadligt för? En sån här dag förstår jag dom som börjar röka! Dock har jag lyckats klara mig igenom en sån här helvetes dag utan att falla tillbaka så då känner jag mig helt säker på att det är ett avslutat kapitel! Kaffe och cigaretter är inget för moi längre!
Nej men godnatt på er då!

Förresten!! Är det någon som får blogg.se appen att fungera?!?