Kavat.

Var och skulle handla skor till Signe idag. Hittade jätte fina från kavat. Nu är bara frågan vad hon kommer ha i sommar. 18 satt bra nu men vet ju inte alls hur snabbt hon kommer växa ur dom. Känns onödigt att köpa ett par skor för 600 hon bara kan ha i en månad. Någon som har koll? Vet att det är väldigt individuellt men vad brukar dom ha runt 7-8 månader? Och vad brukar som ha vid 12 månader? Jag som tyckte barnvagnarna var en djungel! :P

#1 - - M:

Hej, det är ju så olika. Men tycker det är bättre att vänta. finns ju billaga lära gå skor. Är väl mest för inne bruk men hon är väl inte ute och springer så hon kan nog ha dom när ni är ute oxå. Min son som är 9mån har stl 21-22 och fötterna växer så de knakar. Men om du inte hittar nå lära gå skor så finns det ju tunnare tossar. Kanske blir lite smutsiga men det går ju att tvätta.

#2 - - kerstin:

hej!

min son är 19 månader gammal och har stl 21. han började går när han var 14 månader och då hade han stl 20. jag köpte skor när han började att går. innan hade han bara strumpor och mokasin på sig och det gick hur bra som helst.

#3 - - Tess:

Hej igen! Har du mätt hennes fötter? Dom säger att det ska vara minst 1 cm tillgodo.. Kavat har ganska stora storlekar, vår dotter hade 21 på sina förra sommaren, då hon fyllde två.. ( Hon har väldigt små fötter). Jag brukar beställa Kavatskor från Ellos och passa på när man får en 40% rabatt-check. Fråga om hjälp i skobutik annars, dom brukar vara kunniga på barnfötter. :) Kavat är dom bästa enligt mig. Här kör vi uteslutande Kavat på såväl vinterskor som sommarsandaler.