I'm alive!

Dagen har gått i ett.
Försov oss innan dagis vilket resulterade i stressmorgon.
Inskolning, lasarettet, tillbaka till dagis. Hem och lämna Signe och Joonatan för att äta lunch hos Hannah med henne och Johanna.

Direkt hem för att hämta saker och dra vidare till stmikaelsskolan. Mötte Tobias och fixade bilderna eftersom det skulle ligga på en Mac.
Kollade på alla duktiga som repade och försökte hålla mig lugn.
Bytte om och drog på lite smink. Väl uppe på scenen så fungerade inte projektorn först så Anna Maria räddade mig.

Sen fick vi över tekniken på vår sida och ja. Jag varken spydde, ramlade, svimmade eller dog. I mitten av allt var tårarna enormt nära och när jag började berätta om Alexandra så brast det. Under den tysta minuten lyckades jag samla mig för att iaf presentera filmen. Direkt den gick igång gick jag ut.

Det var oerhört mycket känslor som behövde komma ut. Anna Maria var åter igen räddaren i nöden. Samlade mig nog för att kunna gå in och kolla klart. Fick en blomma av dom som ordnat hela eventet och direkt efter en sån oerhört vacker bild som Malin målat på Signe. Imorgon ska jag ner och hitta den finaste ramen i Mora.

Först ska jag dock sova ut. Även om det innebär sömn till kl 12! Det känns som att det här är första gången jag ser min säng på två veckor. I helgen ska jag samla krafter till nästa vecka och alla möten ang canceridalarna projektet.

Jag har inte sett Signe under två veckor nästan då jag bara varit ute och rännt så helgen spenderas hemma!
Gråten är kvar i halsen så nu ska jag sova bort de värsta känslorna och vakna pigg, glad och extremt utvilad!


Just ja! Joonatans mamma filmade när jag pratade om någon vill se?
Finns det intresse så ska jag försöka lägga in den här! :)

Kauniita unea. - vackra drömmar på er.

#1 - - lovisa:

Lägg gärna ut filmen, hade inte möjlighet att komma även om jag ville, så vill se :)

#2 - - Emma:

Jag vill jätte gärna se filmen :) Jobbade igår kväll så hade inte en chans att komma och kolla :/ väldigt tråkigt!
Kram

#3 - - Linnea:

Jag vill se! :D

#4 - - Martina:

Ja, lägg upp den fining! Vill gärna se!! ❤