Vad är oddsen?

För 13 år sedan flyttade vi till mora och jag började mellanstadiet i Joonatans klass.
I 8an började vi träffas som mer än vänner och jag blev kär.
Vi träffades från och till ända tills 2an på gymnasiet. Då gjorde vi det officiellt.

Du och jag?
Vi <3

I april nästa år hade vi alltså varit tillsammans i 6 år om vi inte hade haft ett uppehåll på ett år.
Vem tusan hade kunnat tro, att jag skulle träffa killen som jag 13 år senare skulle ha 2 barn och hus med, när jag klev in i klassrummet där på noretskolan nervös och alldeles liten.

J är min stora trygghet som jag alltid har kunnat vara mig själv med. Alltid.
Min första kärlek, min första riktiga bästa vän.
Det är så galet att det har blivit som det har blivit. Men Signe är det absolut bästa som finns, så jag är så lycklig att det blivit såhär i slutändan ändå.
Det är såhär det ska vara.
Vi mot alla odds!


#1 - - Martina :

❤❤❤ kärlek ❤❤❤