Yolo.

YOLO är mitt motto just nu.
Jag vaknar, äter, renoverar, skriver prov, renoverar, äter, sover.. 
Typ. Dagarna går i ett och andas känns som ett privilegium.. 

Idag stötte vi på bakslag..
Vi hade rivit nog med tapeter och skulle börja måla.. Trodde vi...
Vi märkte snabbt att tapeterna lossnade och drömmen om att slippa bredspackla sprack rätt snabbt..
Vi rev vidare på en vägg efter att ha fuktat den helt..
Sen målade vi en annan liten vägg för att se om bubblorna kanske drar sig tillbaka när de torkar. (önsketänkande)
Vi får se imorgon hur vi gör..
Annars blir det renoveringsgips för hela slanten..

Började även fundera att eventuellt smälla upp panel i vardagsrummet... 
Får la se..
Imorgon är sista provet i denna kurs. Uppskjutet en vecka pga sjukt barn här hemma och sen blev lärarens barn sjukt..
Idag gjorde jag två av proven.. det är 3 delar totalt som slutprov.. 
Ha.. Min hjärna.. Sen börjar jag nästa kurs på Onsdag.. Tre dagar senare än planerat nu då.. 
Men det är helt OK ändå.. Hinner fokusera mer på renoveringen nu då.

Just nu ligger jag totalt däckad i sängen, sneglar på TV'n och googlar renoveringsgips VS renoveringstapet..
Någon som har erfarenhet av båda och kanske en bra jämförelse? 
Eller bara erfarenhet av det ena? 
Äter även lite marabou daim och dricker apelsin juice.. 
Försöker få upp blodsockret.. Hoppas iaf på att det är det som är lågt..
Den här graviditeten tycks det vara standard med "Nu svimmar jag". 
2 gånger ikväll. Mindre roligt.. 
 
Halelujah moment att äntligen få sova nu snart iaf!

Godnatt finingar!