Förlamad.

Vaknade inatt och skulle amma men kunde inte röra mig.
Eller ja. Jag kunde röra mig men det gjorde så ont.
Min rygg går av i ländryggen bara jag tänker på att resa mig. 
J är på jobb nu till tre och jag och Alma har suttit fast i soffan sen han åkte. Han får hjälpa oss upp när han kommer. 
Jag borde åka till akuten men jag är inte så taggad på att ta med lilla prinsessan dit bland alla sjuklingar. Får se hur det eskalerar under dagen. 
Ska se om joonatans bror kan komma och kika på ryggen eller om jag bara står ut tills måndag. 
Byta säng ska vi göra direkt J kommer hem också. Kanske blir bättre av en ny bättre säng under natten..

Förresten så funderar jag på att beställa en bugaboo Donkey.. Någon som har erfarenhet av sittdelen till den? Vi behöver en vagn som jag kan ha till bara Alma men samtidigt göra om till en syskonvagn när Signe är hemma och trött på att gå. Men jag vet inte om Signe är för lång för sittdelen? 
Alternativet är en ståbräda till teutonian vi har nu.. 
#1 - - Sofia:

Hej!
Har ingen erfarenhet av donkey men det finna en grupp på Facebook som heter barnvagnar, där får du svar på allt som rör alla barnvagnar!
// Sofia