Sommar!

Alltså, vem tusan hinner blogga när det är sol och varmt? Vi leker i poolen, hoppar studsmatta och hänger på glassbåten hela dagarna. 
Jag planerar dop för Alma och 3 års kalas för Signe. 
Kan ha gått liiiite över styr med kalaset.
Hoppborg och allt. Men ja, det bästa till den bästa!

Igår bakade jag och Signe en daim och kola cheesecake, den var sådär äckligt god att man vill hoppa över mat och börja leva på den. Mums! 
Imorgon tar Tobbe studenten och på lördag ska vi till en annan del av Köping för Malins student. ;) 

Och vet ni vad?! MIN STIPENDIE ANSÖKAN GODKÄNDES!!
Sökte stipendium hos ung cancer för mitt hår. Äntligen ska jag ha utsläppt hår! Woho! Kunna göra frisyrer och inte ha det uppsatt hela tiden. Så underbart..
Nu undrar jag vart dom är bäst på hårförlängningar? Helst i mora eller Dalarna men även Stockholm fungerar för en dagstur.. 
Jag har tittat på YOU salongen i sthlm men funderar om det är bättre med ett ställe som Rapunzel?