3?

Jag vill ha fler barn nu direkt. Eller nej, men ja. 
Jag vill föda.
Jag vill göra om förlossningen med Alma, eller göra det igen. Helst imorgon.
Jag vill göra om det då det inte alls blev som jag ville. (Ska börja skriva på förlossnings berättelsen ikväll.)
Jag är så sjukt ledsen över att jag inte kunde hantera det. I slutet fick jag världens panik och jag vet att jag egentligen kunde klarat det utan paniken.
Nästa gång ska jag träna andningen mer innan. Ska förbereda mig mera mentalt. 
Jag hade världens dödsångest och jag vet ju nu att man inte dör. 
Nu är jag mer lugn och ångesten som jag hade innan förlossningen är även borta. Jag tror att om den nu stannar borta så kommer jag må mycket bättre som människa, vardagen kommer bli enklare. 
Och jag vill föda igen för jag är så besviken på hur den här förlossningen blev. Och jag tror att ångesten försvann då jag insåg att man inte dör av allt. Så på ett sätt var det kanon. 
Innan var jag rädd att dö för allt, nu har jag haft så ont och gått igenom det absolut värsta någonsin utan att jag dog! Mitt psyke behövde rejäl smärta för att sluta vara rädd för att dö.. Haha.. 
Jag känner mig så oerhört dum som fick panik och inte kunde hantera situationen och få den förlossningen vi ville. 
Även om jag självklart vet att det egentligen inte går att planera en förlossning så tror jag att nästa kommer bli helt annorlunda. Och jag vill att det ska vara nu. 
Haha. Fast ja, två barn är just nu vad min kropp klarar av. 
Det kommer nog ta ett tag innan den har återhämtat sig från den här graviditeten och den här förlossningen. 
Ska till läkaren imorgonbitti för att få svaren på proverna som togs idag + lite kläm och känn. Ska bli spännande att se hur kroppen mår nu inuti. 
Det jag märker av nu som är kvar är feber, nattsvettningar, ont i ländryggen, torrhosta, trötthet och yrsel. Det som är borta är RLS och hjärtrusningarna och den snabba pulsen. Bara att dom grejerna är borta är oerhört skönt. 
Min kropp var påväg att ge upp helt i slutet av graviditeten. Bara två dagar efter märkte jag stor skillnad.
Men ja, föda igen vill jag göra. Dock tror jag inte att min kropp klarar en till graviditet på många år.