Buss.

Signe har de senaste dagarna tjatat om att hon vill åka buss till dagis varje morgon. Dock har jag inte haft lust att gå upp 3 timmar tidigare för att åka buss så vi kompromissade med att åka buss HEM från dagis idag och ner på stan fram och tillbaka imorgon. 
Vi ska äta på kaffestugan och mysa. J jobbar så Signe fick välja aktivitet = pannkaka på kaffestugan. 

Idag var det även fika på hennes dagis och hon var så stolt när hon gick runt och visade allt dom gjort. Och med mina hormoner var tårarna inte långt borta. 

Igår kväll byggde jag ihop hennes sandlåda och idag har vi gjort klart det sista innan vi imorgon ska i med sanden. Behöver jag säga att det är en riktigt förväntansfull tjej här bredvid.
Hon fick förresten för sig att hon skulle sova borta för första gången inatt. Hon ville sova hos Heidi mummo själv. Hon sov där när vi var på BB men då födde jag barn och hade inte tid att reflektera över sånt då. Ikväll var dock saknaden här direkt. Jag ringde en gång i timmen och jag visste verkligen inte hur jag skulle bete mig här hemma.
Jag vandrade runt och kände mig förvirrad. Kände mig halv. Hittade hennes vattenflaska så jag åkte dit med den och pussades lite innan hon slängde ut mig. Vid nio ringde hon ändå och saknade mamma och berättade att hon skulle komma hem till mig. Tack och lov för det, tror inte att jag skulle kunnat sova utan henne. Nu ligger hon på ena armen här bredvid och lillasyster ligger på magen på mig. J jobbar och jag ska sova nu. Signe somnade direkt hon kom hem. Tur att dom bor bara 2 min bort. 



Efter jag lämnat Signe på dagis imorse rensade jag Ica på allt gott jag kunde hitta och åkte till Hanna för en super frukost. M to the UMS. 




#1 - - Sara:

FAN VA GOTT!!!