Helkväll?

J skulle iväg och jobba några timmar nu på kvällen.
Jag tog med Alma till sängen och tänkte se greys, scandal och alla mina serier som börjat igen.
Tji fick jag. Alma ville inte som jag.
Äta, kräkas, bajsa. 10 ggr om och däremellan bara massa magknip. Ska börja med sempers magdroppar imorgon. Någon som testat dom?
Prinsessan har knip varje kväll.
Inte kolik som Signe hade utan bara knip.
Jobbigt nog för henne. Nu har hon iaf sovit 10 min.. Peppar peppar..
Hoppas hon får sova en stund nu.
Jag är alldeles för trött så jag ska också sova nu när hon sover. 
Imorgon en hel dag med Frida och en sväng till lasarettet för prover på hematologen. Aldrig varit så glad för att få ta prover.. ÄNTLIGEN! 

#1 - - Hanna:

Om de är gaser som ska ut så är "minifom" bättre än sempers :) det var iallafall vad Pontus läkare sa! Eftersom han har antibiotika så blir magen ur balans ganska rejält . Testa! Fråga efter dem på Apoteket . Dom har dem inte framme, utan i en kyl :) 5 droppar innan varje amning/matning! Kram

Svar: Vi hade minifom till Signe så vi tänkte köra på det nu också men BVC rekommenderade Semper ist eftersom det inte är riktig kolik utan bara ibland på kvällarna. Minifom fungerade direkt på Signe, verkligen toppen! Ska prata med dom på Apoteket och se vad dom säger imorgon. :) <3
Therése