Sjukskriven

Fragminet ska jag fortsätta med. (Blä!) 
Sen blev jag inte så mycket klokare. Vänta på röntgen, sen skulle läkaren rådfråga en kollega. Allt var så osäkert. Hon var inte säker på om det var rester i livmodern eller om allt såg bra ut.
Hon tyckte bara inte att jag skulle blöda så mycket. 
Får se vad dom säger. 
Nu ska Alma få mat så ska vi sova sen.
Signe är på dagis och jag mår apdåligt idag. 
Så himla konstigt hur mycket det pendlar mellan dagarna! 
Ena dagen pigg och glad, andra helt död.. 
Hon sjukskrev mig 4 veckor fram till att börja med. Så får vi se om jag blir bättre eller inte under tiden. Febern ska iaf bort. 
#1 - - AFA Försäkring:

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Vi har även en försäkring när man är föräldraledig.

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring .

Här kan du läsa mer om vår föräldraförsäkring: http://www.afaforsakring.se/Forsakringar/Forsakring-vid-foraldraledighet-och-graviditet/

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
Du kan även kontakta oss via Facebook - https://www.facebook.com/afaforsakring

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Pernilla
AFA Försäkring