Uppe med tuppen.

Imorse ville Alma ära vid 5. Jag hade oerhört svårt att somna om efter så då gick vi upp. Sen var vi på lasarettet vid 08:45. Kläm och känn besök hos läkaren. Allt kändes bra, dock hade dom missat ta några prover igår så som togs idag. Nu ska vi bara vänta på svaren på dom och sen röntgen innan vi vet mer.
Efter läkaren kom Frida och sa hejdå innan hon åkte hem till Kil, direkt efter henne kom Hannah och Pontus och käkade lunch och semla.

Imorgon ska jag till läkaren i falun egentligen.. Får se om jag orkar eller om jag bokar om tiden. Ska till hud för att kolla upp en leverfläck som kommit senaste månaden. Känns inte som någon prio att åka dit. J jobbar och Signe ska klippa sig så hoppas på en tid nästa vecka ist. 

Nu ska jag ta Alma och lägga mig i sängen. 
Febern är här igen och änsålänge har jag inte sovit när hon sover. Men känner att det behövs nu. Lämnar matlagningen till J och Signe och ser om jag kommer upp mer idag. Ska krypa ner i myskläder och sova en timme iaf.