Väntan.

Igår vid middagen fick jag smällhög feber och frossa, gick och la mig med Signe efter maten och somnade direkt. 
J skulle jobba några timmar så han kom in och la lillasyster i sin säng för första gången så Signe sov i stora sängen med mig. Dock är jag så stört rädd för plötslig spädbarnsdöd så jag tog henne till mig direkt. Kunde inte somna om annars.
Mage mot mage, Hud mot hud. Nära så jag känner varje andetag.
Fina lilla knorrisen.

Röntgen igår gick bra, nu är det bara att vänta på svar och hoppas den är ren.
Alltid denna väntan..
Och som vanligt i väntan så går tankarna direkt till taxilandet, cathrine, Johanna, Alexandra. Kommer jag vara en av dom som inte får se mina prinsessor växa upp? Oddsen är på min sida. Så jag väljer att tro på dom.
Jag ska såklart bli jätte gammal. Finns inget annat.