Varning för skryt!

Alma härmade mina lipningar redan efter 2 veckor. Igår bestämde hon sig för att direkt mamma lipar så ska heeeela tungan ut. Haha. Så söt! Det är verkligen tur att man inte kan äta barn, annars hade dom legat risigt till. Mumsbitar! 
Hon har även skrattat lite lätt och flinat när hon sett mig i några veckor nu men igår så skrattade hon högt. Hon liksom lät samtidigt och skrattade länge och med hela kroppen. Även härmar mina AO ljud gör hon.
Mamma hjärtat svämmar över av stolthet och jag skulle kunna sitta och titta på henne en hel dag. 
Igår följde Signe med sin kusin hem efter dagis för att leka en stund så jag och Alma låg i sängen heeeela dagen. Hud mot hud är det mysigaste som finns. Vi gick inte upp förens 15! Finns inget bättre och mysigare än att kramas med tjejerna. 
Alma och jag kramas och ligger hud mot hud minst två timmar varje morgon som Signe är på dagis. 
Och Signe och jag ligger ihopslingade i en enda lång kram under hela natten. Världens vackraste tjejer. Kärleken bara växer för varje sekund och det verkligen värker i hjärtat av kärlek. Det liksom känns som jag ska spricka när som och jag är så oändligt tacksam för varje dag jag får spendera med dom, Man vet aldrig vad som händer imorgon.