Zombie

Alma använder mig som napp. Har gjort i minst två månader. (Vilken månad är det nu?) sömnen ligger i snitt 3 timmar per natt. Max. Hon vägrar flaska och napp. Svar ja, det har varit så mysigt att jag har inte ens reflekterat i att så många timmar sömn försvinner. Fram till förra veckan. Ville typ bara sätta mig i ett hörn och gråta. Men ja, vi kämpar på. Tänker att det är en fas och att det snart går över. Jag njuter av att få amma så det väger upp.
Vi fyller dagarna till max med aktiviteter, sätter jag mig ner och vilar känner jag direkt hur ögonlocken blir tunga.
Idag har vi bakat sluttybrownies och gjort rent ett loppisfynd jag fyndade i helgen. En superfin gammal kista. Ska ha barnens leksaker i i vardagsrummet. 
Nu ska jag komma på något gott till middag, typ måndags tacos? :D

#1 - - nathalie:

Hej! Jag är en tjej på 17 år som läser kurser som fotografisk bild, bild och form, digitalt skapande och webbutveckling. Om du är intresserad så kan jag göra en header till din blogg mot länkning som betalning. Jag gör självklart headern i photoshop och arbetar med högupplösta bilder. Jag har bra photoshop kunskaper samt ett bra öga för design! Hör av dig om du är intresserad [email protected]

#2 - - Oslofru:

Nä det är något speciellt det där med amningen. <3