Ytan.

Efter väldigt mycket sömn, vila och kärlek från familjen så börjar jag nå ytan. 
Det är inte bra, men bättre. Börjar träna med PT två ggr i veckan nästa vecka. Tror det kommer göra gott för själen också. Känner även direkt att jag måste andas lite mer. Så fort det kändes bättre drog jag igång i samma fart. Börja renovera sovrum, klä sänggavel, börja planera renovering av tvättstuga och badrum nere med 100 olika byggare, planerar husutbyggnad samtidigt som Jag letar nytt hus (ifall drömhuset dyker upp). 1000 bollar i luften och jag måste stanna av några projekt. Pausa. Och andas för att inte ramla tillbaka i gamla fotspår. Men det är svårt. Är inte van att bara sitta ner, andas och vila. Sovrummet ska iaf få ny färg idag. Skulle börjat igår men hade möten och Signe hade dans så tiden räckte inte till. 

Hur mår ni? ❤️