Ahmen hallåååådär.

Alltså, rubriker? Haha. Jag vet ALDRIG vad jag ska skriva! 

Idag har jag och tjejerna hunnit med en sovmorgon till halv nio, en sväng till falun och hudläkaren, lunch på Max, döda en humla lika stor som min hand och nu sover båda tjejerna lite lunch. 
Det här med att ha ett VS 2 barn.. Haha jisses vilken skillnad. 

Nu kikar jag på skavlan, dricker kaffe och njuter av några tysta sekunder. Det har nog aldrig hänt att dom sovit samtidigt tidigare.. 

Imorgon kommer dom och renoverar badrummet så vi flyttar idag hem till joonatans föräldrar. Jag älskar vårat hus och våran gård så det är med stor sorg i hjärtat jag packat. Men ja, ska bli skönt att badrummet blir nytt. Tänkte även försöka byta dörrar och foder när dom redan är här och bygger. Skönt att allt blir klart så man kan ta sommarledigt och satsa på utsidan sen.
Nu ska jag fortsätta packa och sen se om tjejerna vill vakna och gå ut i solen.