Offentliga mammor.

Jag tycker det är så oerhört tråkigt med mammor som känner behov av att komma med kommentarer. "Tips och råd". Elakheter. Klanka ner på andra mammor. Alla gör sina egna val. Det finns inget som heter perfekta föräldrar. 
Har läst blondinbella och dessies blogg och är uppriktigt chockad över att folk tycker att det är OK att lämna elaka kommentarer om barn och deras uppfostran. Okej att dom är offentliga människor som öppet lägger ut sitt liv för väldigt många människor.. Men mammor som tycker att det är okej att klanka ner på andra mammor är helt galet. Tycker oerhört synd om dom. 


#1 - - Hanna:

Klanka ner och vara elak. Absolut helt fel. Men när man ser att dem gör sånna uppenbara fel , som dessie som
Sitter och fikar i gallerian med bebis i famnen 1 vecka gammal (om ens de?) då har iallafall jag svårt att knipa munnen när man ser sånna uppenbara fel. Men vad vet jag , man kanske tänker till både en och två gånger mer när man faktiskt har ett barn som är sjukt, som jag. För då inser man hur otroligt sköra våra små är.

Svar: Visste inte att du kommenterat. Men jag antar att du inte var elak utan menade väl. Jag menar dom som är riktigt elaka och dumma bara. Utan anledning alls.
Therése