Hit och dit.

Vissa dagar är allt bra. Vissa dagar inte. 
Idag Inte. En helg med magsjuka för barnen, en natt på akuten med signe, ingen sömn alls inatt och sedan en magsjuk sambo. Dagen har varit en dimma. Och jag är för trött för mitt eget bästa. Kroppen sa stopp och jag märker direkt vad sömnen påverkar ångesten. 
Lite sömn under natten - mer ångest kvällen efter.
Cancer ångesten är inte rolig.
Har iaf fått svar på biopsier som gjordes för några veckor sedan att allt är lugnt. Det var en lättnad.
Nu ska bara huvudet få in att läkarna inte gjort fel utan att det verkligen verkligen inte var mer cancer..
Blir det någonsin enklare? 

Ooooch sen var det amningen.
Jag vill inte sluta amma. Men Alma suger sig fast på kvällen och vaknar om hon släpper. Jag är fast mellan 19-20 tiden till 7-8 på morgonen. Mysigt är det, men mycket sömn blir det ej.
Efter att jag fick sluta amma Signe ofrivilligt så vill jag verkligen vänta ut Alma själv. Sluta för att hon vill det. Inte för att jag behöver det. 
Det dåliga samvetet gnager fortfarande efter Signes amningstopp pga cellgifterna så ja. Vi fortsätter nog ändå, nu när vi kan. H

oppigt inlägg, svammel hit och dit.
Ingen ordning alls, kaos, som i huvudet just nu.
Hoppas på några timmars sömn under natten och att jag kan vakna med ett lite klarare huvud imorgon. 
Vill ha en heldag med tjejerna, hitta på något skoj och bara skratta hela dagen.
Mina tokisar! Alma är nu den roligaste jag vet. Bara bus och hittepå i henne. Hon har smeknamnet vandalen här hemma. Signe ropade idag. "Men Alma! Måste du vara en vandal HELA tiden?!"
Blir nog en dag i lekparken. 
Godnatt!





 
#1 - - Robex Lundgren:

finna