Röntgen.

Efter att ha storstädat hela lägenheten följde jag med Ida till Ljungbergs eftersom Signe inte var hemma. Lite vin blev till massa drinkar. Vi spelade bj och vann och det blev självklart till mer drinkar. Klockan blev mycket och på något sätt hamnade vi på efterfest. EFTERFEST? PÅ EN TORSDAG? Joman tackar ja.. (sagt med johanglans röst) Påväg ut till isunda men tack och lov så var vi vettiga och höll oss kvar i mora. Efter fyra somnade jag och kvart i åtta imorse var jag på röntgen! Nu är det jag förträngt i över en vecka äntligen över! Nu är det bara att vänta på svar.
Men som vanligt tror jag att jag är en riktig människo-kännare.. Att jag kan SE på röntgen sköterskan om jag har cancer eller inte. Och som vanligt tyckte jag att det såg ut på henne som att jag har cancer. Men ja. Förra gången var det ingen cancer. Då såg hon likadan ut.. Hon kanske har cancer själv? Därför hon ser så ledsen ut varje gång.. Nu ska jag sova en timme till. Sen pussas med min vackra prinsessa hela dagen! Åh vilken kärlek!!