Hallå!

Vad glad jag är att så många hittat hit från http://magdalenagraaf.se/ . Jag hoppas ni stannar! :)
Tusen tack för alla fina lyckönskningar och stöttande ord. 
Jag går på efterkontroller var tredje månad och var nyss där och allt såg bra ut! Kroppen har fått ta mycket skit det senaste året så jag åker på lite småförkylningar här och där och lite skit hela tiden. Men det blir bättre och bättre och kroppen återhämtar sig mer och mer. 
Cancern är fortfarande långt långt borta! Jag njuter varje dag med min fina dotter. Jag kan vara mamma på nästan heltid nu och det är UNDERBART. 
Nu ska jag krypa ner bredvid finaste och kolla greys.. 


Har redan fått många frågor så fråga fråga fråga! :)
Antingen via en kommentar eller mejl: [email protected]


Kärlek!
2 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: blogg.se, blogglänk, bloggtips, cancer, cancerblogg, magdalenagraaf, mora, thereseekberg
#1 - - Tessan:

Hej Therese hittade hit genom din berättelse hos Maggan :)
Nu vill jag följa din blogg och höra om din vardag!
Önskar dig all lycka i framtiden
Kram Tessan

Svar: Hej! Vad kul, hoppas du stannar och trivs! :DKram.
Therése

#2 - - Vivi:

Hej ! Läste din krönika och ville bara tacka för att du delade med dig av din historia. Den var fantastiskt välskriven och man blev väldigt berörd. Hoppas nu att varje steg du tar går lägre bort från sjukdom och närmre ännu mer lycka !
Mvh

Svar: Tack för fina ord och omtanke! Det värmer!! Kramar!!
Therése