TÄVLING!

Signe har fått två fina handgjorda tavlor av fina Natalie
Nu har du chansen att vinna en i samma storlek med valfri text/citat på. :)
Behöver självklart inte vara en barntavla.
Kanske ett favorit citat? Present till mamma/pappa/vän?



Du tävlar såhär:

1 : Svara på frågan: Vilket år grundades organisationen UNG CANCER?
Ni hittar svaret på deras hemsida. http://www.ungcancer.se/

2 : Skriv även med vad för text/citat du skulle vilja ha på tavlan om just du vinner! 

3 : Kika in och "gilla" Nattis facebook sida om ni inte redan gjort det, där ni även kan kika på alla olika tavlor och citat. 
https://www.facebook.com/TavlorOchInredningByNattis 
(Ni får självklart skippa detta om ni inte har facebook.)

Ni tävlar i kommentarsfältet i detta inlägg. 

Tävlingen avslutas  Söndag klockan 00:00.
Lycka till! 






#1 - - Titti skarp:

hej
underbara tavlor
väljer det vackraste om jag har turen att vinna
gillat sidorna på fb
och delar naturligtvis
hoppas på tur
Titti skarp

#2 - - Titti skarp:

svaret är 2010
glömde bifoga detta
Titti skarp

#3 - - anette nordin:

1. ung cancer grundades 2010. jag skulle gärna vilja ha en sån här om jag vinner http://www.facebook.com/photo.php?fbid=446332425417969&set=a.421367677914444.111401.408272419223970&type=1&relevant_count=1 Gillar o delar på facebook.

#4 - - Malin Larsson:

Hej jag vill gärna vara med och tävla.. Ung canser bildades november 2010.
Vill gärna ha en tavla med texten " det finaste vi gjort"
Ha en bra måndag! // Malin <3

#5 - - Elsa Gustafsson:



UNG CANCER grundades år 2010 i november.

jag skulle vilja ha en tavla med texten " every second I spend with you, is a second I wouldn't want to Trade for anything else in this world"

gillar sidan sedan lääänge tillbaka ;)

#6 - - Sandra Lindfors:

Svar: 2010

#7 - - Nathalié - Äntligen Gravid <3:

Jag är gärna med :)

1. Svar: November 2010.

2. text.. hm svårt! men det skulle vara underbart med en text som man kan hänga i barnrummet :) väntar vårt första barn, så en unik tavla som följer med lill*n hela livet vore ju perfekt :). Tycker att Det Vackraste kan vara fint till en tavla till vår lill* :).

3. Gillat på fb, Nathalié Teodorson.

Kram Nathalié
[email protected]

#8 - - beaatricee:

november 2010, Om jag vann skulle jag vilja ha, "everthing happens for a reason, never forget that " och så hade jag vilja ha en blomma längst ner i ett hörn.
Ha det bra :)

#9 - - Martina :

Ung cancer bildades november 2010

Om jag är en lycklig vinnare så skulle jag vilja ha en tavla med en sång text av Finn Kalvik och Kajsa-Stina åkerström som heter Tröstevisan . Här är texten på refrängen !

Att glädje kommer och glädje går , det kan vi allesammans skriva under på , jag är en gåva en gång livet gav mig och jag lever här och nu ..
Vill gärna ha ett hjärta med ..

Med varmaste hälsning Martina

#10 - - Anna Nordgren:

1. November 2010

2.Det är som ett mirakel
när ett barn har blivit fött
- ut kom en liten mänska
som ingen förut mött!

Ett spädbarn är så vackert
och dess doft helt underbar.
Och det är nåt visst med blicken
som är sällsamt vis och klar.

Från den stund man tar emot det
blir inget mer detsamma.
För ett barn förändrar livet
för sin pappa och sin mamma.

Ett sånt hav av ömsint kärlek
som plötsligt väller fram
för detta lilla under
som ännu vägs i gram.

"Denna dikt läste min sambo på våran sons dop"

3 Gillar redan Nattis facebook sida <3

#11 - - Sofie Liljeblad:

1. Ung cancer bildades 2010.
2. Om jag skulle få äran att vinna, skulle jag vilja ha en romantisk tavla där det står Sofie och Christopher, vi har varit med om så mycket hemskt i livet, och vi behöver bli lite påminda om att vi älskar varandra.
3. Självklart Gillat-
MVH Sofie Liljeblad
[email protected]

#12 - - Elsa Gustafsson:



UNG CANCER grundades år 2010 i november.

jag skulle vilja ha en tavla med texten " every second I spend with you, is a second I wouldn't want to Trade for anything else in this world"

gillar sidan sedan lääänge tillbaka ;)

#13 - - Elsa Gustafsson:



UNG CANCER grundades år 2010 i november.

jag skulle vilja ha en tavla med texten " every second I spend with you, is a second I wouldn't want to Trade for anything else in this world"

gillar sidan sedan lääänge tillbaka ;)

#14 - - Sara:

1. Ung Cancer grundades 2010.
2.Jag hade velat ha låttexten "Utan dina andetag" som jag har sett att hon gjort på flera tavlor. Världens bästa låt. :)
3. Gillat hennes sida sedan länge. :)

#15 - - Lisa Thomsen:

Startades 2010. Jag skulle vilja ha texten om dammtussar under sängen som är änglarnas tofflor, hittade den på hennes hemsida :) helt underbart tänkt! Har redan gillat <3

#16 - - Anonym:

Startades 2010. Skulle vilja ha texten om dammtussarna under sängen som är änglarnas tofflor. Underbart skrivet :) har redan gillat!!!!

#17 - - lovisa persson:

1. ung cancer grundades i november 2010.
2. Jag vet att natalie har gjort en tavla/citat som jag verkligen skulle vilja ge till mamma, dvs. Du är inte överviktig du är jätteviktig!
3. Jag gillar henne redan på facebook =)

#18 - - Martina:

1. 2010
2. Everything happends for a reason,
you just have to open your eyes to see why
3. Självklart gillar jag, såå mycket fint :)

#19 - - Ulrica Damm:

1: Det grundades i Nov 2010.
2: Änglatofflor
En liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar.
Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig.
Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag som natt så att inget hemskt skall hända dig... och du ....dammtussarna under din säng ska du inte ta bort...för de är änglarnas tofflor
3. Gillar redan henne på facebook :)

#20 - - Sanna westberg:

1, november 2010
2, Don't tell me love is something you won't try again
That's just not true
But baby right now maybe what you need's a friend
Well, I'm here for you
I will be by your side
If ever you fall deep in the dead of the night
Whenever you call
And I won't change my mind
No, I'll see you through
And I won't give up
No, I won't give up
I won't give up on you

3, gillat!!

#21 - - Fredric Ydefjäll:

# November 2010.

# Utan dina andetag, vill ge den till min älskade sambo.

# Gillat.