Toppen.

Har ni sett nedanför headern där det står instagram, toppen och följbloggen.

Jag skulle bli super glad om ni ville lägga en sekund på att trycka på "TOPPEN" och ge mig 5 stjärnor!
Har ni bloglovin får ni gärna följa bloggen där också så missar ni inte något inlägg! 

Bloggen utvecklas varje dag och det är fler och fler som hittar hit och det är så kul!
Skulle även självklart bli super glad om ni delade den vidare via eran facebook eller blogg! :)
Och även lämnar en kommentar med en länk till din blogg! 
Det kommer bli fler och fler sammarbeten framöver och om ni som företag vill påbörja ett samarbete så kan ni mejla till [email protected] eller [email protected]

Jag skriver dock aldrig sponsrade inlägg för lite rabatt på någon hemsida.
Jag tycker att samarbeten ska vara "winwin" och det blir det inte direkt på det sättet enligt mig. 
Jag skriver heller aldrig inlägg där jag inte upplyser om att inlägget är sponsrat eller ett samarbete..
Men annars är jag öppen för alla förslag! 
Ska även försöka få till en tävling här till er snart igen. Det var länge sen sist! 

Massa kärlek! 
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt, KONTAKT;
Taggar: Dalarna, Ekberg, annamarietherese, blogg.se, bloggar, blogglänk, bloggtips, mora, therese, therese ekberg, thereseekberg