Lång natt.

Det blev en lång natt.
Feber, frossa och nattsvettningar från helvetet.
J har fått ge ersättning ist då jag mått så dåligt hela natten.
Nu är febern borta men har fortfarande feberont i kroppen.
Åh vad jag längtar tills måndag. Få ett svar på vad det är som händer i kroppen. Ber till högre makter att det inte är ett återfall. Skulle inte klara av att vara sjuk igen. 

Efter dom senaste tre åren med cellgifter, strålning, graviditet och skit min kropp har fått stå ut med skulle jag behöva en veckas solsemester, massage, en frisörtid, en helt ny säng, ett badkar, en dag på spa osv osv..

Fast nu blir man ju inte rik av att vara föräldraledig så allt får vackert vänta.
Säng är det enda som ska köpas.
Joonatans föräldrar hade två helt nya
Resårmadrasser som vi lånade nu tills vi tar oss till Ikea när jag är frisk.
Vi tittade på sängar här i Mora men alla var sådär äckligt mjuka att man sjönk till botten. Jag behöver ha en fast botten med en mjuk bäddmadrass över. 

Nu ska jag faktiskt slumra en stund till. Den ska vi alla ner på stan, kika på lite människor och så.
Jag måste prova ett par nya byxor och Signe vill se om vi hittar en sån stor maskot Björn som brukar springa runt på eventen. Får se om vi tar bussen eller bilen ner. Svårt att hitta parkering nu?
Och så ska vi även träffa FRIIIDA! 
Lycka för själen! Som vi saknat henne.