Jag ska BOMBA SJ.

Hur fan ska jag ta mig hem nu då? Kan ju inte boka tåget hem innan jag åker.
Jag åker om fyra timmar härifrån. "På grund av systemunderhåll är SJs webbplats inte tillgänglig mellan 23:45 och 06:00."
Jag blir helt skogstokig.
Hur fan lyckas dom ALLTID.
Det slår aldrig fel. jag ska ringa SJ imorgon och skälla lite! (har faktist saknat det)
Inte åkt tåg på länge nu. apa också! Riktigt irriterande.
Nu ska jag röka, äta pringles och dricka läsk.
Precis sagt hejdå till lilla Sam, usch!
Tror ni hon märker något om jag packar med honom?
Hon kommer nog inte märka om jag smiter iväg med honom 4 på morgonen?
Han inte säga hejdå till Harry, han sov redan när han kom hem.
och kommer ju knappast väcka honom klockan 4.
Usch, kommer sakna den lilla skitungen!
bläbläblä. Tur att jag får träffa mina älsklingar iaf!
Ursäkta mitt uglyface.