Dö imorgon?

Japp. Jag samlade mig och insåg att jorden inte kommer gå under idag!
Jag är alltså kvar hemma. I soffan. Började läsa ikapp alla bloggar som jag läste i början av diagnosen.
Skulle aldrig gjort det för vet ni vad? 
Man dör ju förtusan av cancer! 
Av de bloggar jag läste så har jag hittat två som lever. hur länge till kan man dock undra då båda fått återfall.
Att jag ska på röntgen imorgon känns helt plötsligt väldigt onödigt. 
Jag lever nog hellre i ovisshet. Jag lever sålänge jag får. Vi ska alla dö någongång och jag vill inte veta när jag ska dö! 
Jag lever hellre livet fullt ut till sista sekund! Jag vill inte veta om jag har cancer eller så. 
Jag vill inte gå runt och vara orolig. Jag vill ju bara leva. skratta och vara glad! 
Jag vill inte spendera en sekund till undrandes när jag kommer dö. Jag tänker spendera varje sekund och bara uppskatta livet. Uppskatta just den här dagen! 
Om jag dör imorgon så var jag iaf lycklig idag! 
0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: cancer, cancerblog, cancerblogg, döden, life, livet, mamma, mammablogg