Optimist.

Det enda som jag kan se som positivt efter cancern är att alla sjukdomar som INTE är cancer struntar jag i.
Okej att framtiden kan komma blir lite jobbigare än planerat av detta men det känns verkligen sak samma.
Sålänge jag slipper gifter/strålning är jag LYCKLIG!

Ja, som ni förstår är det inte cancer.
Även om jag är positiv och optimist så är det som hänt sjukt jobbigt.
Får se om jag berättar lite längre fram om vad som hänt. Väldigt mycket hänger på närmaste månaden så innan jag vet något till 100% själv kommer jag inte skriva ut något här.
De närmaste vet och det räcker med det.
MEN det är INGEN cancer i magen iaf!

Nu är jag hemma och får äta igen.
Idag ska vi fira jul hos mamma då hon precis kommit hem från falulasarett. Hon spenderade julen med sin man där.
Mina bröder och min mormor är också där och jag ska äta ikapp all julmat jag missat senaste veckan.
De flesta går upp några kilon över jul - jag gick ner. Någon ordning måste det vara så tänkte ta ikapp det nu över helgen ist!

Hej julmatskoman! Här kommer jag.

#1 - - Caroline:

Hoppas det inte är något allvarligt <3

#2 - - Cathrine:

Vad skönt att höra att det inte är cancer, men väldigt tråkigt att höra att det är nåt annat.

Önskar dig all lycka!!
Kram!

Svar: Ja, oron var enorm. Kommer väl vara så ett tag framöver. Cancern har en tendens att riktigt nagla sig fast bland hjärnspöken.. Tack fina du, tänker på dig ofta!
Therése