Bästa!

Igår hade jag och Signe massa mys hela dagen. Först lunchade och busade vi på stan med jannicen och hennes lilla tjej. Sen mötte vi upp Jessica, mini och Alva för bus i tingsnäsparken. Sen vidare till lekparken på campingen men alla små. Sen sällskapade vi även till maxi för att handla middag och så. Hämtade även upp Joonatan som slutade då. Hem med en sovande sötnos. Måla naglar. Tvätta och sen sova. Idag var vi på stan med Troy och carro. Käkade lunch här först. Signe är helt förälskad i andra barn. Idag provade jag nya träningsskor också. Ska dock göra en fuling och beställa ist. 1300:- på intersport och 825 på internet. Bra deal! Nu har Signe somnat på min mage på soffan. Jag når inte tv dosan så om någon vill spela frågefeud så lägg till mig! Thereseekberg tror jag. :P Joonatan slutar om en halvtimma men han får nog gå hem nu när Signe redan somnat. :) vi som skulle hämta honom egentligen.