En annan dag.

Mår som en påse skit.
Psyket är i botten tillsammans med hälsan.
Förkylningen har tagit om, torrhostan är värre än någonsin och hela min kropp strejkar. Somnade vid sju i förrgår och sov till 9 igår. Sovit nästan hela dagen idag också. Energin är som bortblåst och jag har bara lust att sätta mig och grina. Bli om pysslad av mamma. Vara liten igen.
Jag hatar verkligen denna förkylning. Jag är så satans trött på att aldrig få ha energi som räcker en hel dag.
Tog prover igår som såg bra ut. Iaf något positivt. Ingen infektion. Ja, bara att hoppas att röntgen ser lika bra ut. Ingen cancer.
Hoppas även att jag vaknar imorgon utvilad, pigg och frisk.
Känner mig så himla fånig. Helt gråtmild över en långdragen förkylning.
Har bara varit en extremt jobbig dag. Imorgon är en bättre dag. Piggare och gladare dag. Ska äta en ruta choklad och sen hoppa i säng.
Godnatt!