Dagen.

Började dagen med att spöka ut Signe till påskkärring och väl hemma satte jag igång med påskäggspysslandet medan J städade.
Signes små kusiner och tremänningar ska få påskägg imorgon så vad som kändes som 20 ägg blev bara 8. Två till som ska göras imorgon.
Sen fortsatte vi med städandet, en riktig vårstädning har det blivit, rensat, slängt, bytt och putsat. Så himla skönt!
Påskpyntade även alla rummen.
Och slängde in färska blommor överallt.
Jag älskar färska blommor, det gör så himla mycket med rummet.
Sen hämtade vi Signe och min mormors bror kom hit med sin fru på lite gofika innan vi åkte till Signes farmor för att visa upp vilken påskkärring vi hade.
Signe var stolt som en tupp när hon traskade in! :)
Sen lagade vi middag och hade dansfest där innan vi hittade hem.
När vi var på affären så kom det fram tanter och ville knäppa kort på Signe. Haha, sötnosen charmade hela Maxi, "hej hej!" Gick hon runt till alla.

Nu sover både hon och J och jag ska kika lite serier innan jag ska sova.
J mår illa så vi håller alla tummar för att det går över.
Ingen mer sjuka här hemma nu!

Hoppas alla har en kanon påsk med massa god påskmat och godis! :) ❤