Negativ.

Sitter hemma, negativ. En trasig bil som är på verkstad, ett ofärdigt kaotiskt hus, och världens stökigaste lägenhet.
Tog prover idag inför återbesök på måndag.
Klickar in på instagram och hamnar av en slump på en blogg skriven av en tjej som nyss fått sitt Lymfom besked, hon friidrotterskan (heter det så?) och inser att jag ska nog sluta vara bitter.
Idag har jag ingen cancer i kroppen.
Vem vet vad proverna visar och vad dom säger på måndag?
Tills dess njuter jag av att det är ett kaos i livet som inte innefattar cancer och cellgifter, för tänk vad jobbigt om allt detta hänt och jag ÄVEN behövde få mer cellgifter idag. 
Fyfaaaan rent ut sagt, vad jobbigt. 
Ja, jag är kanske fortfarande lite bitter ändå, men jag så länge man uppskattar livet är det OK tycker jag. 
Hade verkligen inte klarat av att renovera eller plugga alls med cellgifter i kroppen. 
Så ja, njuta lite av kaoset ska jag göra idag. 
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt, cancer;
Taggar: bil, bitter, cancer, cellgifter, fuckcancer, hus, kaos, plugg, renovering