Ikea.

Åh, Ikea Gävle.. Alltså. Sån besvikelse varje gång. Litet utbud, lagerstatus stämmer ALDRIG. 
Igår blev det hur som helst en hel dag där. Åkte vid halv åtta och kom hem till mora vid 20-21 tiden. Hann även med lite shopping inne i köpcentret, panduro fick sig ett besök då Signes pyssel låda behövde fyllas på, Claes Ohlsson, indiska och lite smått och gott. 
Det var jag, mamma, mormor och Signe som åkte. Pappa åkte även från sthlm och mötte upp oss där. 

Nu är jag riktigt otålig och vill bli klar med renoveringen så jag får börja med de roliga, inredningen!!! 

Iiih, jag är så sjukt taggad! 

Pappa och mamma fick en del i sina korgar som jag tyckte passade bra som inflyttningspresenter men ändå hamnade min egna nota på 12 bara inne på Ikea.. Och ändå fick jag inte plats med allt så nu när dom öppnar i blg ska vi ta en trip dit, fast det väntar jag med tills vi är klara med renoveringen så jag ser vad som saknas.. 

Signe skötte sig exemplariskt verkligen. Hon var så snäll att jag började undra om hon hade feber eller något, antar att hon bara njöt av att få träffa morfar, bästisen.. Hon somnade dock en stund innan vi skulle gå till bilen, i kundvagnen, så söt att jag skulle kunna äta upp henne!