Babyboost?

Sen Alma kom hinner jag inte läsa några bloggar så som blondinbella och dessie osv. Dock följer jag dom på Instagram då det är enklare att bläddra igenom när tillfälle ges. 
I förrgår blev jag helt chockad vad elaka kommentarer dessie fick och när jag då gick in på bloggen så var människor (om möjligt!) ännu elakare. Helt galet.

Igår skrev blondinbella att hennes nya bok ska heta babyboost och genast var det människor som kritiserade detta. Jag är också kritisk till själva ideén. 
Men det är också för att jag har två barn och vet hur mycket det kan skilja på graviditeter. Signes förlossning och graviditet var rena drömmen jämfört med Alma. Däremot skulle jag aldrig få för mig att kritisera henne. Jag behöver väl bara låta bli att läsa boken om den inte intresserar mig? Jag tycker det är hemskt vad människor anser sig ha rätt till att kommentera bara för att människan är offentlig. 
Och som det är nu innan boken har kommit ut är det ju ingen som vet vad den handlar om heller för den delen.. Hon kanske skriver en till efter nästa graviditet? Att människor orkar vara så elaka är en gåta.. Det måste ju ta så oerhört mycket energi att sitta och vara upprörd över en annan människas liv. 
Jag mår dåligt av att se vad andra skriver till dom. Jag vill inte gå in på bloggarna eller deras Instagram då det är så mycket elakheter och jag förstår inte hur dom orkar fortsätta blogga och sånt. Jag hade aldrig klarat av att vara offentlig. 

Har man inget snällt att säga behöver man inte säga något alls! 

0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Instagram, babyboost, blondinbella, dessie