Woho!

Nu är badrumsrenoveringen på G. 
Beställde kakel och inredning idag. Det är ett under att jag lyckades bestämma mig. Meeeen, vi har ju ett till badrum som ska planeras i källaren sen också. Fast det är mycket större. Så det kanske ska börja planeras redan nu. Haha. 
Det finns för mycket valmöjligheter. 
Men vi fick bra hjälp av personalen på golv och vägg som sköter renoveringen. Super duktiga och hade stenkoll. Jag virrade runt och var förvirrad och dom lyckades ändå förstå vad jag menade och hittade en massa bra. Nu är det påsk sen kommer dom och börjar bygga. Uuunderbart! 
Nu ska även lister upp, dörrar bytas, foder ska upp, hallen ska kaklas och element ska tas av bara detblir varmare. Dom ska lackas om då dom tappat färg.
Det kommer bli kanon och så oerhört skönt att bli klara! 

Nu ska jag sova. Jag, J och Almisen har legat i soffan och kollat på film. Är extremt trött och imorgon är en dag som jag har sett fram emot i 2 år!