Torka.

Jag har varken tid eller lust längre för bloggen. Just nu påminner den mig om allt dåligt och jag är inne i en fas där det är för jobbigt att tänka tillbaka. Det är svårt att blicka fram ibland men jag försöker. 
Nu har Signe sommarlov så jag spenderar dagarna med tjejerna i regnet. Vi väntar på sol men passar på att mysa en massa inne nu. Kramas, rita, laga mat, baka och leka med kompisar. Signe har kommit in i en period där hon frågar om hon får leka med hen från dagis. Vi har haft 3 playdates de senaste veckorna och hon är överlycklig. Nu ser vi alla fram emot en helg i sthlm om en vecka. Vi ska mysa med släkt och familj som bor där och jag ska fixa håret. Lovar en före och efter bild iaf! 
Signe frågar varje morgon om det är idag vi ska åka till lovis, hennes kusin. Sötnosen.

Ikväll gick tjejerna och J in på rummet och lekte medan jag fixade en lördagsöverraskning till Signebus.


Frukt, bär, godis och filmen croodarna. Signe var överlycklig över allt gott att äta och att få vara uppe så länge och mysa med alla. Alma sov igenom hela filmen och Signe höll på att somna hela slutet men kämpade sig igenom. Vid 21 däckade hon i säng. Joonatan skulle till Emil så jag satt med allt överblivet gottis för mig själv. Passade även på att se the vow då J inte är en tjejfilms-entusiast. Helt okej, men inte mer.. 
Nu har jag krupit ner mellan prinsessorna och ska sova. Imorgon ska jag försöka dansa en sol-dans så att vi kanske hinner ta en promenad emellan regnskurarna.. Lite luft behövs. 

Men ja, som sagt. Bloggen kommer inte i första hand. Hinner varken skriva eller läsa bloggar. Men Instagram uppdateras flitigt. Både bilder på det snart färdiga köket, snart färdiga badrummet och såklart mina prinsessor. 

Tänkte förresten skriva ihop en recension om badrummet och företaget som renoverat det. Både Yey och nej på dom. Det kommer när det är helt klart, lite små detaljer kvar som ska lösas! 

Hoppas alla har en fin helg med massa kärlek.