Fuck cancer!

Läkaren ringde idag och woho! Ingen cancer så långt ögat kunde se! Röntgen var ren den här gången!
Min gamla resttumör var kvar men hade börjat förkalkas vilket visar på inaktivitet.
Lungorna var fina och allt såg tipp topp ut!
Nu ska vi bara komma på varför jag är sjuk så nästa vecka ska jag läggas in för utredning. Så dom kan ta odlingar direkt febern kommer.
Dock börjar J nytt jobb på måndag så kan bli lite krånglig med inläggning om jag inte får ha med mig barnen, vilket jag inte vill. Ska se om jag kan läggas in med permission, då jag bor så nära borde jag bara kunna åka in för provtagning under natten/dagen då febern kommer. Ska iaf fråga på måndag. Men det har gått bra tidigare så.

Detta ska självklart firas! Woho! 
Ska kanske slå till på att unna mig en klippning nästa vecka ändå. Är så sjukt snål när det kommer till mig. Mycket roligare att spendera pengar på tjejerna.

Nu ska jag sova, Var längesen jag var vaken såhär länge. Har en Alma på magen och en Signe i sängen bredvid som sitter ihop med våran säng. Precis som det ska vara för att jag ska kunna sova. Den enda som saknas bredvid på andra sidan sängen är J. Han kommer förhoppningsvis och sover snart han med.

Godnatt!