Sommartider hej hej!

Sommartid! Äntligen ljusare!
Jag är ändå alltid en vintermänniska, gillar inte värmen och alla kryp. Dock älskar jag ljuset och solen. Haha.
Idag sov vi till 09:30!? Innan jag insåg att klockan var 08:30.. Men ändå. Signe har vaknat runt 6 de senaste veckorna så det var länge! 
Efter frukosten var vi på Signes dans. Hon är dock lite hängig så hon gick mest runt, observerade, ville inte riktigt dansa. 
Efter dansen åt vi glass och åkte till hennes farmor och farfar. Hon badade lite med kusinerna, år våfflor och somnade i farmorns säng.
Vi skulle få besök hem till oss så hon fick ligga kvar och sova. Nu är vi hemma och väntar på att hon ska vakna och Komma hem.
Alma sover också, Jonatan skruva stol och jag ligger i sängen och vilar. Jag är så trött. Skulle kunna sova tills imorgon.
Dock ska jag väl dra mig upp och börja med maten nu.

Imorgon måndag, ska försöka få till en läkartid. Min ländrygg tar fortfarande död på mig. Trots att vi slängde ut gamla mjuka sängen och in med en fastare. Vet inte vad som är fel. Känns som tre knivar i ländryggen hela tiden.