Camping

Inatt campar vi i vardagsrummet. Signe lyckligare än lyckligast. Sovrummet är ett enda kaos, väggarna snart klara, då ska gaveln få sig ett lyft. 
Sommar värme ute idag i solen. 
Skönt med sol, energi. Vintern har varit väldigt jobbig så det är skönt med ljusare tider. Blir mycket piggare både i kropp och knopp när det är ljust. 
Nu kommer dock ångesten över att J har börjat jobba igen.
Han har ju varit hemma med tjejerna sen oktober då jag blev sjukskriven.
Han jobbar långt från heltid. Någon dag här, natt där osv men tanken är ju tillbaka till heltid inom kort. Får se vad som händer. 
Det är ju bättre men när jag tänker på att inte ha honom här hela dagarna med mig så kommer paniken krypande.
Nu ska jag sova, är omänskligt trött och imorgon vill jag vara fff. Ska fixa det sista med sovrummet och om solen visar sig så ska vi börja vårfixa ute på gården. Signe ville måla sin sandlåda rosa och lite annat småfix. 

Hoppas på en solig helg så jag kan samla massa energi!